Raport przykładowy

RAPORT
Weryfikacja ogłoszeń
sprzedaży

Numer zamówienia: 86-WOG-01032022


Fiat Tipo Kombi 1,4T-Jet 16v Pop LPG

Dziękujemy za skorzystanie z naszej usługi.

Poniżej prezentujemy wynik weryfikacji stanu technicznego pojazdu.


Sprawdziliśmy dla Ciebie 12 punktów kontrolnych

Z dostępnych źródeł oraz na podstawie wywiadu telefonicznego sprawdziliśmy dla Ciebie:

  • Informację na temat pojazdu
  • Historię pojazdu (naprawy i przeglądy, pochodzenie pojazdu, istotne daty)
  • Formę transakcji (umowa sprzedaży, FVAT)
  • Możliwość negocjacji ceny

Realizując usługę, dołożyliśmy wszelkich starań, aby dane które udostępniamy poniżej  były dokładnie i rzetelne zweryfikowane, jednak opierają się one wyłącznie na wywiadzie telefonicznym przeprowadzonym z osobą wskazaną w ogłoszeniu.

Nie traktuj tego raportu jako podstawy do zakupu samochodu a jedynie jako wskazówkę, która pomoże Ci w dokonaniu najlepszego dla siebie wyboru.

Cena sprzedaży

45 490 zł

brutto

Szczegóły zamówienia

Numer zamówienia: 86-WOG-01032022

Data zamówienia: 01.03.2022

Data sporządzenia raportu: 01.03.2022

Identyfikator eksperta: 191

Czas realizacji 24 h

Przygotowaliśmy dla Ciebie

Podsumowanie

Proponowana cena sprzedaży

45 490 zł

brutto

Ogólna ocena stanu technicznego

Dobry

Ocena stanu karoserii

Wedle informacji otrzymanej od sprzedającego na temat stanu karoserii, pojazd jest powypadkowy i posiada drobne zarysowania eksploatacyjne.


W opinii Eksperta Pomoc Non Stop:

  • na przednim oraz tylnym zderzaku widoczne są otarcia lakieru;
  • na lewym błotniku tylnym oraz lewej stronie zderzaka tylnego widoczne jest zarysowanie.

Ocena wnętrza pojazdu

Sprzedający poinformował, że wnętrze pojazdu jest w dobrym stanie stosownym do jego wieku i przebiegu. 


W opinii Eksperta Pomoc Non Stop:

  • wnętrze oraz komora bagażnika zabrudzona - wymaga profesjonalnego wyczyszczenia;
  • brak przetarć i dziur w tapicerce,

Ocena komory silnika

Sprzedający nie wnosi żadnych uwag do stanu komory silnika. 


W opinii Eksperta Pomoc Non Stop:

  • Komora silnika w normie - brak widocznych wycieków płynów eksploatacyjnych pojazdu;
  • wnętrze komory silnika zakurzone eksploatacyjnie - przybrudzenie jest naturalnym zjawiskiem wynikającym z eksploatacji samochodu.

Legenda: 0-25% - zły, 25-50% - poniżej przeciętnego, 50-75% - przeciętny, 75-90% - dobry, 90-100% - bardzo dobry

Raport
Szczegółowy

1 Dane pojazdu

Numer identyfikacyjny VIN

ZFA35611111111111

Marka/model/wersja Fiat Tipo Kombi 1,4T-Jet 16v Pop LPG Rodzaj skrzyni biegów Manualna 6-biegowa
Przebieg 93030 km Pojemność/moc 1368 cm3/120 KM
Źródło przebiegu Podany Rodzaj napędu Przedni
Data pierwszej rejestracji 2018-01-10 Serwisowany w ASO Tak
Data pierwszej rejestracji w kraju 2018-01-10 Ksiązka serwisowa Tak
Data ostatniego przeglądu technicznego 2022-01-05 Pierwszy właściciel Nie
Data ważności ubezpieczenia OC 2023-01-10 Zarejestrowany w Polsce Tak
Kraj poprzedniej rejestracji Nie dotyczy Pojazd z importu Nie
Rok produkcji 2017 Kraj pochodzenia Polska
Kolor Inny Liczba miejsc 5
Rodzaj silnika Benzyna + LPG Liczba kluczyków 2
Rodzaj nadwozia Kombi Liczba drzwi 5

2 Dodatkowe uwagi i komentarze eksperta

CZY OPIS Z OGŁOSZENIA BUDZI WĄTPLIWOŚCI EKSPERTA POMOC NON STOP: NIE

  • Sprzedający prezentuje się w ogłoszeniu jako pierwszy właściciel pojazdu, co potwierdzają dane z historii pojazdu
  • Sprzedający podczas rozmowy udzielał wyczerpujących informacji na każde pytanie, w trakcie wywiadu telefonicznego potwierdził stan pojazdu opisany w ogłoszeniu
  • Sprzedający dysponuje fakturą zakupu auta, książką serwisową z historią przeglądów oraz fakturami naprawczo-eksploatacyjnymi związanymi z pojazdem - może je udostępnić na żądanie 


Pozostałe informacje

  • Sprzedający wyraża zgodę na weryfikację pojazdu z nowonabywcą w Stacji Kontroli Pojazdu lub w warsztacie na koszt nowonabywcy
  • Sprzedający deklaruje możliwość negocjacji ceny 
  • Forma transakcji: umowa sprzedaży


HISTORIA POJAZDU:

2017

 Rok produkcji

09.01.2018

 Pierwszy właściciel w Polsce (pozostał właścicielem do 10.12.2020)

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: małopolskie

10.01.2018

 Pierwsza rejestracja w Polsce

Termin następnego badania technicznego: 10.01.2019

11.01.2019

 Okresowe badanie techniczne (ważne do 11.01.2020)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: SGL/003/P

Odczytany stan drogomierza: 29 576 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)

02.01.2020

 Okresowe badanie techniczne (ważne do 02.01.2022)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: KBR/005/P

Odczytany stan drogomierza: 58 600 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)

10.12.2020

 Nabycie pojazdu

10.12.2020

 Zmiana właściciela

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: śląskie

05.01.2021

 Okresowe badanie techniczne (ważne do 05.01.2022)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: SGL/003/P

Odczytany stan drogomierza: 82 851 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)

05.01.2022

Okresowe badanie techniczne (ważne do 05.01.2023)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: SGL/003/P

Odczytany stan drogomierza: 92 500 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)

15.02.2022 08:47:24

 Wygenerowanie raportu


Podsumowanie zdarzeń:
Właściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 1


Stan aktualny:
Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: śląskie
Polisa OC: aktualna
Data ważności polisy: 10.01.2023
Badanie techniczne: aktualne
Ostatni stan drogomierza: 92 500 km
Liczba właścicieli: 1
Liczba współwłaścicieli: 0


Kradzież

Nie odnotowano kradzieży

Złomowanie

Nie odnotowano złomowania

Powypadkowy

Nie odnotowano wypadków ani użycia poduszki powietrznej

Uszkodzony

Nie odnotowano uszkodzenia pojazdu

Rozbieżność drogomierza

Nie odnotowano rozbieżności w odczytach drogomierza

Niedopuszczony do ruchu

Nie odnotowano problemów z kontrolą techniczną pojazdu ani innych

Służył jako taxi

Nie odnotowano, że pojazd był używany jako taksówka


Źródło: https://historiapojazdu.gov.pl/

Raport ryzyk wg Carfax. Stan danych na: 2021.11.05

Uzyskane dane lub informacje (dalej zwane łącznie „danymi") można wykorzystać tylko na własne ryzyko i na własną odpowiedzialność. Raport został wygenerowany zgodnie z aktualnym stanem Centralnej Ewidencji Pojazdów (CEP). Dane w CEP mogą nie odzwierciedlać stanu rzeczywistego, gdyż m.in.: dane gromadzone w Centralnej Ewidencji Pojazdów przekazują w różnym trybie i terminach różne zobowiązane do tego instytucje, w tym organy zajmujące się rejestracją pojazdów, stacje kontroli pojazdów i Policja; Minister Cyfryzacji nie jest co do zasady uprawniony do samodzielnego: sprawdzania, wprowadzania, uzupełniania, aktualizowania, zmieniania lub usuwania gromadzonych danych; na dane w CEP mogą mieć wpływ okoliczności związane z ich gromadzeniem (w tym siła wyższa, poziom jakości usług teletransmisyjnych, terminy przekazywania danych). Podstawa prawna: art. 80a ust. 2 i art. 80cb ust. 1 i 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity – Dz. U. z 2020 r. poz. 110).

Informacje zaprezentowane w sekcji „Dane zagraniczne” pochodzą z systemów zewnętrznych i opierają się na danych uzyskiwanych przez te systemy z terenu USA, Kanady i niektórych krajów europejskich. CARFAX pozyskuje dane m.in. z Hiszpanii, Belgii, Niderlandów, Szwecji i Norwegii. AutoDNA pozyskuje dane m.in. z Niemiec, Francji, Belgii, Słowenii, Litwy, Łotwy, Estonii, Szwajcarii, Szwecji, Austrii, Norwegii, Niderlandów, Czech, Węgier, Rumunii, Danii. Inne informacje o tym pojeździe, w tym ryzyka zidentyfikowane w innych krajach, mogą nie być włączone do tego raportu.

Uwagi

Z uwagi na ograniczenia techniczne wynikające z charakteru przeprowadzonej weryfikacji, w przypadku dalszego zainteresowania pojazdem zalecamy:

  • wizytę w Autoryzowanej Stacji Obsługi samochodowej marki FIAT
  • weryfikację zakresu uszkodzeń blacharsko lakierniczych
  • wykonanie szczegółowej diagnostyki komputerowej - sprawdzenie obwodów elektronicznych i poprawności działania elektroniki
  • weryfikacje zakresu i profesjonalizmu przeprowadzonej naprawy pod kątem użytych części zamiennych i technologii naprawy
  • weryfikację poprawności działania elementów bezpieczeństwa takich jak: poduszki powietrzne, napinacze pasów bezpieczeństwa

W przypadku podjęcia decyzji o zakupie pojazdu, przed podpisaniem dokumentów zalecamy:

  • weryfikacje dokumentacji i jej zgodności z numerami identyfikacyjnymi na pojeździe
  • weryfikację pozostałej dokumentacji pojazdu


Przydatne linki:

Jak wygląda proces rejestracja pojazdu?

https://www.gov.pl/web/gov/zarejestruj-pojazd 


Jakie potrzebujesz dokumenty i jakie są opłaty?

https://www.gov.pl/web/infrastruktura/rejestracja-pojazdow

Data sporządzenia raportu

01.03.2022

Identyfikator eksperta

191